Wednesday, October 25, 2006

Oxford...

Yep, I have now recovered from extreme time dilation that work here in Uni does to me, and have finally been able to post on the 'blog. After 3 months. Don't question my commitment dammit!

Anyway, Uni. Uni is grand...my college has huge grounds, gardens, lakes, ducks, trees, ducks...squirrels, ducks...
Yes, my college is famous for it's ducks. So much so that the ducks all are fellows of the college, in order to get round the rule that "only fellows can walk on the college lawns". Basically, the ducks outrank me...
While I'm here, the following things have happened:
-Jumping in the lake. heavily punishable
-Streaking the Quads. Heavily commendable
-Starting fights with someone in a chicken suit.
-Drunkenly proposing to the ducks.
-Footballing Injuries
-Band playing
-My nipple becoming more famous than me...

and so on, yet I'm not excluded for my Northern/welsh ways, nor am I frowned upon for my attempts to dominate the world....
Anyway, now back to entropy. Oh joy...

BFN.
Dai

5 Comments:

Blogger J.O.S.H.H. said...

Wow, i was about to post a RIP post as it was kinda dead here, yet my unbeliveing has worked! Patience is a virtue!

Im glad you jumped in the lake dave, very very glad. Im proud of you. Salford Uni is okay, i dont have ducks but we have... the devils munchkins! What the police call the pre-pubescent scallies that steal everything that isnt nailed down (if only we had nails left!). New thought, would a more economic solution be to just nail THEM down?

Anyway, I have tonsillitis. Yeah, thats where sleeping on people's floors and being sick in smoky clubs will get you. Gonna get me some drugs to deal with it!

You deserve everything you get Dave, if you get a sexy piercing the apendage it is impaled in will be famous not you! Common knowlegde man!

Yeah, I should have just posted all this...

10/31/2006 12:21 pm  
Blogger Superwench/ Captain's Wench said...

YAY THE BLOG LIVES!!!!

dave did u really streak across the courtyard? were u drunk?

CIA (yes laugh about it now, get it out of ur system) is really cool, im loving my course ; we're putting on a showcase at xmas themed around the 1920s ; songs, dances , acting scenes and poetry etc all from that time ; cant wait, it should be class :D

i also got a job offer..sort of ; to pose nude for a professional sculpter for loooads of dosh ; he's legit, my techie leader knows him and he's a good guy. his work sells for in the region of £500,000 apparently ; impressive , non? wadda ya think guys? should i bare all and be sculpted?

im gonna go watch some more jap anime now and then go to bed - got a presentation for study skills (snooze) in the morning . oh joy. ooh and i succesfully cooked my first omlette today ; be proud, i am :D

love lex xxxxxx

10/31/2006 11:01 pm  
Blogger J.O.S.H.H. said...

A firm No to nude posing. If not for me, for the fact that I taught you how to make that omlette.

11/01/2006 11:51 am  
Blogger Superwench/ Captain's Wench said...

lol ok darling i wont do it; not until im a penniless starving actress/student at any rate - which cud take a while as im sucha tighwad i wont even consider food a necessity when shopping hehe :)

11/08/2006 8:36 am  
Anonymous Anonymous said...

I have a passion flamingo fridge magnets. I also have a huge variety of them on my website flamingo. Please pay us a visit and let us know what you think.

3/12/2007 3:46 pm  

Post a Comment

<< Home